Eh betul ker ikut saya ni?

May 31, 2010

Dugaan lagi.....

Semalam..kul 11 malam aku balik ke KL naik bas...tidur terus dlm bas sambil nangis2 lagi ( biasa la tak cukup lagi sebulan..sedih kehilangan arwah ibu masih lagi terasa )...pastu kul 6 pg tiba2 saja terjaga..abg aku lak call yg ayah masuk wad...semalam sblm keluar dr rumah aku tgk ayah mcm tu biasa saja..sakit kaki..kebas....pening...sakit belakang....mcm tu gak..tp tak sangka lak ayah sakit, penat sampai kena masuk hospital....aku dah mula cuak ni..teringat yg aku tak ada disisi arwah mak...malah aku berada di luar negara waktu tu...kini aku berjauhan lagi dgn ayah..aku msg abg aku nak balik malam ni...tp abg kata tak payah....aku rasa mcm tak mau ikut cakap dia saja....mcm la hr tu dia sms aku bgtau pasal keadaan arwah mak..tup tup...hmmmmm


nak balik jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!!!

No comments: