Eh betul ker ikut saya ni?

Oct 15, 2007

Aku ingin sendiri............

Aku rasa mcm nak lari jauh saja...
jauh dr sini...jauh dr segala2nya...
jauh dr org yg mengenali aku dan yg aku kenal..
supaya aku boleh melupakan kisah lalu..
supaya aku boleh memulakan hidup baru...

tp aku tak tau mana aku nak pergi..
bagaimana harus aku menjalani kehidupanku...
bagaimana harus aku mengembirakan hati aku..
kerana aku rasa tiada apa2 lagi didunia ini utk aku..
dan aku rasa bahawa dunia ini tidak adil kepada ku.
dan sering kali saja aku menjadi mangsa...
menjadi mangsa keadaan...
menjadi mangsa kepada kesedihan...kedukaan...

kenapa aku harus jadi begini..
dan jika aku pendek akal...
aku rasa mcm nak b^*?% d*&^ saja...
tp aku rasa aku masih lagi dikurniakan akal dan sedikit iman....
Ya Allah..! berikanlah aku petunjuk........
tunjukkan lah aku jalan kebenaran.....

hmmm........aku pasrah...
jika ini takdirNya.....aku sering kali dikecewa....
kerana tiada jalan bahagia buatku....
dan biarkan aku sendiri...
jika derita yg ingin kau hadiahkan...
jangan kecewakanku lagi....
kerana aku tak daya lagi menanggungnya....

2 comments:

-ctz- said...

Dear Cin....
Jangan la sedih-sedih macam ni selalu :( kak Ebok tengok, Cin sedih ja lately nieh... Jangan terlalu ikutkan perasaan. We still have people around us yang sayang banget kat kita... Trust me...
Cin ingat ni..
Happiness lies for those who cry, those who hurt, those who have search and those who tried, for only they can appreciate the importance of people who have touched their lives...
n satu lagi...
If someone comes into your life but for some reasons he cudn't stay, don't cry too much! Just be glad that your path crossed and somehow he made you happy even for a while...
Be strong ok?

Luv u...

MsCinderella said...

Ebok...makasih atas keprihatinanmu...hanya sapa yg pernah merasa akan paham apa yg tersirat di hati ni...
huhu