Eh betul ker ikut saya ni?

Oct 12, 2007

Pizza Hut dan Star City Hotel


Ahaks...baru leh nak buat cter pasal gath buka posa mingu lepas...ni semua gara2 nak tunggu gambo dr Mum..maklumla dia sibuk dgn nak buat kuih raya...kekekeke
Jumaat lepas sempat la buka puasa dgn geng2 X praktikal kat opis aku...plan buka kat pizza hut...bestttt...semua hadir..kecuali wanie nun yg jauh dr penang tu...kaedahnya tak leh nak turun perlis sbb tak leh dpt cuti.....huhu....tak per..thn depan nak buat lagi


aku dgn zaini ambik set anniversary meal utk 6 org..pastu order hot plate apa tah....zaini order lagi strawberry rave..ainul ambik spagetti dgn aku order nasi....kongsi2 makan kami semua.....dah mcm jd tabiat lak rasa makanan org lain..hehe

lagi gambo menu


ni tangan budak demam nak habiskan spagetti

bila habis makan......:)

mmg best waktu tu..rindu kat depa...

anis yg jarang2 jumpa....
mum yg dok sembang dlm ym saja...
ainul yg br 'ditinggalkan' pakwe sbb pakwe dia lik kampung...hehe
rosma yg dah dua hari demam2..batuk....batuk2 pun layan ayaq ais lagi...hmmm apa lagi...minggu depan tu mc la dua hari...:P



dah lama tak berkumpul...cuma slack skit la sbb wanie tak dak..
bila dah berkumpul tu..apa lagi cter yg best nak sembang..pasal kakak tiri la...heheand then cter pasal pakwe2 yg baru dan telah tiadadan sempat gak aku cter pasal sorang staff kat pizza hut dulu yg dulu duk lepak kat cc tmpt kerja dulu...control macho lak mamat tu....apa2 pun terima kasih la pada semua adik2 ku yg sudi menghadirkan diri....mmg kak lin rindu la kat hangpa semua....



yg duduk sebelah kiri tu bukan geng2 praktikal....tp zaini..teman sekerja ku...



adik2ku...huhu

nnt kita jumpa lagi time raya noooooooo..........


thanks mum utk sebahagian gambo2 kat atas.....


pastu esok lak tu sabtu lepas aku berbuka lak kat Hotel Star City, Aloq Staq
ni antara geng2 forum CARI kat bod Kedah/Perlis
Aku drive dr Perlis dgn Lito...
yg mai mlm tu
JJ (seperti biasa...hehe geng singboard)
Ayu (geng singboard gak)
Ebok (sda...hehe)
Noret
Ina
Lito
Naha7276 and friend
Kiki and hubby


ni antara menu2 yg sempat dimakan oleh kami semua...

ni menu aku...aku rindu nak makan kebab dia...seda

lagi makanan kat sana


ni menu noret dgn ina....


bila habis makan la...


mmg sakan sembang dgn geng2 ni...ralat skit Mek tak dak..
kalau dia ada lagi havoc...
tp cukup la dok tgk JJ dok perkena ebok dgn noret...
mmg happening depa dua ni..
and 1st time jumpa kiki and nombot...
harap2 pasni leh jumpa depa lagi..
and kiki masih lagi terbau aura2 london dia tu...
hehehe



dan dlm kereta dpt la aku dgn lito saling meluahkan perasaan terhadap lelaki2 di dunia ni..ahaks...
seperti biasa...ada jj, aku dgn ina mesti selit sekali pasal bola
ada lagi mintak jumpa time kedah jumpa perlis 17 Nov ni..
tgk la dulu....kalau ada geng aku join kot...
mcm malas skit nak layan bola perlis ni...
layan liverpool lagi best...
ngeh ngeh ngeh


mcm ayu kata la...
mmg sama gambo dlm blog aku ni...
dlm blog ebok pun gambo lebih kurang sama la...
so aku pun tak nak cter panjang...
nak cter lebih lanjut sila berkunjung ke forum hehe
until then...jumpa lagi kat pre-gath raya nnt..
kat mana tah...
jeng jeng jeng

No comments: