Eh betul ker ikut saya ni?

Apr 9, 2008

Kat ofis ni....

hehehe...
1st time update blog kat ofis...
boss tak ada...ambik kesempatan la...
dengan kerja yang tak banyak...relax saja
tapi tak ada idea yg best nak post kat sini..
idea merapu saja la...


mender nak copy paste pun tak ader..
cuma ingat nak update pasal masak2 wkeends hari tu saja la.
banyak gak masak....dan opkos la makan.....:P


dan 2 malam lepas ada buat kenduri kesyukuran depan rumah aku..
dapat la juga beramah mesra dgn MB baru Perlis...siap2 perli aku lagi tu...sabo saja la...tp best..mmg best dpt MB baru ni...mmg down to earth dan mmmg kenal rapat dgn family aku..maklumlan bekas second boss dia dulu..seperti yg dia ucap dlm ucapan dia mlm tu la...banyak gak juga yg hadir...gambar ada la skit2..aku pun rasa mcm segan nak ambik gambaq..sbb aku tgk yg lain tak ada pun nak ambik gambaq..cuma aku dgn sorang wartawan tu..yg lain semua duk terpaku kat kerusi...aku ambik pun ala kadar2 saja...gambaq makanan pun tak ambik sangat...nnt aku upload kat sini...

dan mlm tu aku balik kul 12...kul 1 baru leh tidur..mmg letih..lepas kenyang makan..kena penat lak menyimpan..nasib baik la esok tu kerja..ada la jugak alasan leh balik awal... aku nak kena tukaq kamera ni..pakai yg mcm photographer guna tu..
ada thrill skit nak ambik gambaq...org lain pun pandang kita semacam..mcm bangga skit..ye ker?mmg hr tu sempat guna kamera kawan...mmg best ambik gambaq guna kamera jenis DSLR ni..tp tu la kena kumpul dulu..rasanya thn depan kot baru leh beli :(
banyak sgt perancangan aku thn ni yg melibatkan duit..
apa2 pun rezeki itu di tangan tuhan...insyallah kalau berusaha lebih..mungkin dpt lebih....amin...


dan sebelum aku habis ni...
aku rasa nak mintak pindah pejabat ni..
posting tempat lain..
mungkin balik kerja KL..
:(

No comments: