Eh betul ker ikut saya ni?

Jun 16, 2010

Maaf....

Maaf kawan2 ku semua...juga kepada mereka yang baru menjenguk ke blog ku...
blogku masih kosong untuk berbicara panjang...lidahku memang kelu..jariku membeku..otakku buntu...jiwa aku beku...
jika sebulan lepas aku terkapai2 kerana kehilangan seseorang yang berharga kepada ku...kini genap seminggu aku kehilangan lagi sebelah nyawaku...menjadi dua..'nyawa' ku umpama melayang......





















hibanya hidupku..kerana aku kini anak yatim piatu.....

1 comment:

rafflesia said...

salam,

MEMANG sedih,PEDIH,pilu,sakit,lemah,tapi itu dh tertulis sapa kite hendak menepis atau melawan....kuatkn semangat...ALLAH SEDANG MENGUJIMU WAHAI KAKLYN....INGAT...ALLAH SEDANG MENGUJIMU...sabar..redha...INGAT ALLAH.


masih ader ahli keluarga berbanding anak yatim piatu yg hanya tinggal/menumpang d asrama anak yatim....