Eh betul ker ikut saya ni?

Jun 25, 2010

Kini tiada lagi..........................

Rindunyer kat arwah mak dan ayah........dulu kalau rindu skit kat kampung aku akan call kat mak tanya mcm mana keadaan ayah..apa dia makan..apa dia masak...apa gossips ke apa...pastu aku luah la skit perasaan kat mak pasal org itu org ini....tp x la banyak sgt pun nak luah sbb aku ni jenis memendam dan suka settle sendiri...lagipun antara aku dan mak tak la sampai nak luah semua masalah problem kat depa tak nak la depa susah hati sgt pasla problem yg kadang2 kita create sendiri...tapi x la sampai aku dan mak jarang bercakap...hari2 aku akan bercakap dgn mak...


kadang2 mmg sibuk dengan kerja sampai sehari atau dua hari tak call...dan hati mula la tak sedap...mula la rasa cuak...mula la rasa tertanya kenapa la kita ni anak boleh sibuk sekali sampai tak tak ada masa nak menelefon keluarga....


pastu...kadang2 pagi ahad..pagi sabtu..kul 8 pg tgh sedap tidur lagi..mak pun call...selalu call..saja nyer dia kata......


dan kini tiada lagi...............tiada lagi..............


rinduuuuuuuuuuuuuunyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:(

1 comment:

eija said...

cin..takziah atas kehilangan cin.