Eh betul ker ikut saya ni?

Sep 28, 2007

Kosong

tak tau apa nak tulis kat sini....
rasa mcm lost lak...rasa kosong..
jiwa aku kosong..kehidupan aku pun kosong..
no more spirit in my life...
x tau mcm mana nak luahkan..
aku rasa sapa2 yg ada situasi aku skrg ni...mau nak jd gila...kalau yg tak ada agama dan iblis menguasai diri....mau rasa nak mati saja...
tp tu la..aku mmg rasa kosong...
walau aku telah dibohongi..dikhianati..dipermainkan oleh sesorang...
aku tetap leh terima...
mmg hati aku sakit...mmg aku sedih..mmg aku marah..
sbb aku rasa aku tak patut dilakukan begini..
mana silap aku aku pun x tahu..
beberapa kali aku cuba nak putuskan hubungan dgn dia...dia merayu..
mmg merayu...dan aku tewas...
beberapa kali dia mintak aku percaya pada kesetiaan dia..percaya pada hati dia...
dan aku percaya..mmg selama aku kenal dia...tak pernah ada lelaki yg layan aku mcm dia layan aku...dan sebab tu la aku percaya bahawa dia mmg ikhlas dgn aku...
tp semalam baru ku tahu...semua tu dusta semata-mata...
aku dijadikan mangsa utk ubati kesunyian dia..mangsa permainan dia...dan mcm2 mangsa lagi...
mmg aku sedih...dan mmg aku menangis utk kesekian kalinyer....
tp ntah...x tau mcm mana nak luahkan...
dulu aku pikir kalau aku tak bersungguh2 dlm perhubungan ini..aku akan hilang oryg y benar2 menghargai aku...dan sebab tu la aku bertahan..walau aku banyak 'tertindas' dalam hubungan ini...tp akhirnya aku jugak yg dipermainkan...
aduhhh..beberapa kali aku harus diperdayakan....sehingga aku tak percaya lagi pada perasaan kasih dan sayang ini...pada manusia yg bergelar lelaki..pada kejujuran....pada keikhlasan....
aku benar2 buntu...tak tahu dimana silapnyer....
adakah aku dilahirkan hanya utk menolong org...hanya utk dijadikan persinggahan...dan bila mereka bahagia...senang..aku dilupakan....
arghhhhhhhh berat sungguh kepala nak pikirkan....
biarlah....bairlah Tuhan saja yg balas perbuatan dia pada aku..kalau tak kena pada dia..mungkin pada 'isteri' dia...anak2 dia...dan sapa saja yg rapat dgn dia..
aku mmg tak akan maafkan dia...terlalu sukar nak maafkan setelah aku pikir 'layanan' dia pada aku...terlalu sukarrr..

terlalu banyak peristiwa terjadi dlm hidupku...sehingga aku rasa kosong....
sehingga aku rasa tiada makna apa2 lagi.....


mungkin ini takdir......dan aku terima saja....

2 comments:

Anonymous said...

Siapa lelaki itu mscinderella? sungguh jahat kan dia...? Kenapa mscinderella takpanggil ultraman saja dan fire dia cukup2....

Faizah said...

betoi tu cin... panggey ja ultraman fire dia hehehe

memang patut kena fire bagi hanguih buang lelaki camni :P