Eh betul ker ikut saya ni?

Mar 6, 2008

Demam la pulak.........

Balik dr KL..mula2 rasa tangan mcm terseliuh...pastu sampai Perlis selsema lak..
melalut sampai nak deman,muntah,batuk dan so on...
aku nak tgk laptop pun x lalu....
apa lagi nak jengah blog dgn forum aku tu....
tangan pun rasa sakit lagi ni..
mcm2 lak pulak minggu ni..
dgn jiran a.k.a sedara aku meninggal agak terkejut...
dgn pilihnaraya lagi...(mcm la aku terlibat sgt)
dgn org itu tiba2 rasa boleh balik rumah mertua dia ni...
dan aku pulak mc hr ni...
nak mc pun rasa mcm susah...
ada2 saja hal opis mai tanya aku..
mmg betul la kot kan kalau aku cuti lama mmg opis tu kelam kabut...
tp kelam kabut pun boss aku leh bg SKT rendah lagi...huh!
dan mc hr ni aku habiskan dgn tidurrrr



so bersawang lagi la blog aku ni....
huhu

No comments: