Eh betul ker ikut saya ni?

Mar 16, 2008

Monday Blues~~Part 2

Mcm biasa...
Hari ahad rasa tak best..
sbb esok nak kena p kerja..
bukan bosan pasal kerja..
bosan sbb nak jumpa ratu ular..
arghhhhhhh...bosan!bosan!......
tp terpaksa gak hadapinya....
rasa tak sabar lak nak pencen ni...
huhu...

pasal blog ni...mcm tak ada idea lak nak update apa2...
cuma update link blog/FP masakan saja..(tgk kat menu DARI DAPUR)
semua blog/FP yg aku jumpa...aku buat link (harap tuan rumah blog/FP tersbt x marah nyer...sbb link tanpa pengetahuan..hehe)
tak sangka banyak lak blog2 yg menarik pasal masakan ni..
bila nak aktif masak mcm depa tu semua..
ada saja masakan br yg depa masak..
aku lak tak brapa boleh nak aktif masak..
satu nyer bahan tak ada...
duk perlis ni susah nak jumpa bahan2...lagi la kalau nak masak style western..
pastu nak masak lak tak leh manis..
ayah dgn mak dah tua..penyakit skit..
dgn aku yg badan sesedap mata memandang ni...hehe
mana leh sgt masak yg manis..
tp kalau sekali sekala boleh la kan...
hehe

rasa mcm best lak tgk blog/FP tu semua...
teruja betul tgk cara depa masak..
mcm2 jenis masakan yg aku jumpa..
so sapa2 yg tak reti nak masak...nak cri resipi..
leh la belajar dr depa2 yg pakar...
semua jenis resipi yg nak...mesti ada..
kena rajin la mencari....

hmm..
sejak balik dr KL hr tu..
rasa letih semacam saja..
penat..batuk....tak ada mood...
semuanya ada...
my life is so empty....
no more happines...
hm....asyik ingat kisah lama saja ni..
ntah la...
dalam hati siapa la yg tahu kan...
huhu
hmm.....

ok la...tido time...
selamat malam kepada anda semua...
dimana jua anda berada....
tata....

2 comments:

-ctz- said...

Cin...
hapo lah cakap pasai pencen! muda-muda lagik nak pencen dah!
hang isok ambik alih ja tempat ratu ulaq tuh :P
Cin,
aku tagged hang... refer kat blog aku pasai tagged nih :)
buat n aaa..
mwaahz

MsCinderella said...

Ebok..
huhu.....aku mmg tak sabaq nak pencen...nak jd suri rumah..nak jaga anak dgn laki aku...tu pun kalau aku kahwin la..kekeke
tak pun kumpul duit banyak2 p melancong....
tp kalau nak ambil alih tempat ratu ular tu...insyallah..kalau ada rezeki..:P

kuikuikui..tak sangakt kena tag la pulak..1st time ni..ok ebok..nnt aku buat na...utk hang...