Eh betul ker ikut saya ni?

Jan 19, 2009

Hidup ini hanya sementara....

Takziah kuucapkan pada kawanku http://nofarazor.blogspot.com/ yang telah kematian ayahnya pada minggu lepas. Bila buka blog dia mmg dia asyik cter pasal ayah dia yg kena operate. Banyakkan bersabar nyer Nofa..

Tiba2 teringatlak kat ayah aku. Asyik sakit saja dia. Ni dah 3 minggu tak jumpa dia tak tau mcm mana keadaan dia. Tak pa ayah nnt adik balik seminggu lebih cuti raya ni nyer....tunggu....


ps: nak tulis panjang2 tiba rasa nak teriak pulak. Mudah sangat mengalir air mata ni. Dah la duk opis..ish

me and family......

4 comments:

-LaDy rAzOr- said...

thanks k.palin...

-ctz- said...

CinCin!

Huhu~ aku pun windu arwah abah aku...

Uwaaaaaaaaaaaaaaa!

MsCinderella said...

nofa - :)

ebok - aku pun sedih jugak...uwaaaaaaaaaaaa

cutepig said...

Introduce a website to all like to play online game people, in this website can buy the tibia gold, if you want tobuy tibia gold, you can come here, do you know this website had how many customers, in here you only need spend a little money then can buy much cheap tibia gold, do not doubt, quickly to come here then to buy the tibia gp.