Eh betul ker ikut saya ni?

Jul 9, 2009

New entry from my office :)

Wahh...kat opis leh masuk blog la..terkejut gak aku ni tiba2 leh masuk..dgn forum yg aku selalu masuk pun leh access dah..tp aku rasa mungkin sat saja kot...nnt2 kena block lagi tu...

apa2 pun...sekarang ni divisyen aku tgh bz utk meeting OD (oversea director)kat Pan Pac..kita org jd urusetia. aku lak meng'volunteer'kan diri utk terlibat dlm program ssb nak cari pengalaman sambil menamban pendapatan melalui OT..hikhikhik..aku mmg suka bab2 jd belakang tabir ni,so ambik kesempatan la..aku kena buat design utk folder utk big2 boss dan menteri..arrrr aku suka buat benda2 mmc ni,kalau ada masa lagi mmg best aku akan cari idea utk design, tp ok la jugak desgin yg aku buat,cuma pandai mengooglekan saja la pastu pandai la nak letak mana wording, gambo dll...nnt ada masa aku akan cuba lak godek2 photoshop c3 lak..ahaks...btw ni la hasil aku yg telah di'approve'kan oleh boss2 aku yg baik2 itu.....(biasa saja bukan hebat sgt pun :P)


nnt dah meeting tau la mcm mana nyer kesibukannya nnt..sbb ni semua 1st time bg aku so harap la semuanya berjalan lancar....

pastu, aku ni baru habis bawa group media dr Brunei minggu lepas sempena megasale. tak ada tour sgt dlm KL/luar KL.Just ada demo masakan pantai timur oleh chef norzailina. best gak..kecik saja dia kat luar tgk kat tv nmpk besar..hehehe..pasni leh la join kerja dgn dia lagi..mmg co-operative dia dna aku tgk group aku walau semua nya laki bagi kerjasama yg best..tq tq tq...nnt2 utk gambo tu lagi aku upload nnt...yg aku nak cter mlm tu utk launching mega sale kat Pavilion aku jumpa Tun Mahathir..sejuk salam tangan dgn dia...ramai gak yg mintak bergambar dgn dia termasuk la aku...jeng jeng jeng

ok la setakat ni saja...nnt aku sambung lagi..

ps: mana entry aku pasal lagu The Show tuuu....awat2 tiba dia hilang arr...aku mana ada tekan delete pun...huhu

No comments: