Eh betul ker ikut saya ni?

Aug 8, 2009

Readers Block!!!








Ni adalah semua buku yang aku beli waktu pesta buku KL April lepas...sampai skrg satu buku pun aku belum habis baca...betul2 tak ada mood nak habiskan baca..nak kata tak syok tak tahu la...tp sbg peminat novel2 ni harusla menghabiskan buku ni semua...tp aku tak..sejak balik kerja kat KL rutin harian aku dah berubah....minat pun berubah...apatah lagi perasaan....nak start baca pun payah apatah lagi nak memegang buku tu semua....yg buku imaen tu aku letak kat dashboard kereta..baca bila nak tunggu anak sedara aku habis tuisyen dia...tu pun ambik masa berbulan-bulan...walhal bila baca mmg best buku tu..

nak kena gak start baca buku ni...tp nak kena start minggu depan arr...selasa minggu depan exam KPSL lak...satu haram pun tak tgk lagi..kena kuatkan semangat ambik exam ni....dah la open book..takkan tak leh lulus lagi kot...


sebelum puasa ni..kena la habiskan semua kerja-kerja yang tertangguh ni....
sekarang ni aku duk sowang2...abg aku and family p cherating..aku malas nak p sbb aku tau kalau nak bercuti kena cuti betul2 nyer bukan nak dengar jerit pekik,majuk ngada2..arghh biar aku layan blues sowang...hmmm mmg bosan gan duk sowang2 nyer....


ok la...selamat berhujung minggu semua....jemput makan nasi goreng cina dan burger goreng...


adios...

No comments: