Eh betul ker ikut saya ni?

Oct 22, 2009

Pindah

Nak p pindah p Putrajaya tahun depan...tp tak tahu bila...

rasanya mcm lambat lagi kot...ntah2 akhir tahun..dijangka pertengahan tahun..

nak sgt pindah skrg ni..nak rasa duk rumah sewa sendiri..dok sowang2...ehhe

skrg aku nak cari rumah sewa pun rasa mcm rugi sajork...klu aku cari rumah sewa nnt nak kena pindah kat area putrajaya gak...tupun klu dpt kuraters..harap2 dpt la kan..mati la nak kena ulang alik hari2 nak p putrajaya...cara yg ada utk elak jem baik kita cari alternatif tu..buat apa nak susah2 nak meng'jem'kan diri hari2 nyer...

sabar..sabar..sabar itu separuh dari iman....

ps: baru balik dr hongkong minggu lepas..gambar byk upload kat facebook...nnt aku buat entry pasal ni ek..

1 comment:

dilaOHdila said...

salam CIND
ewah nak pindah PUTRAJAYA
best tu cind
leh selalu gi outing ni No....