Eh betul ker ikut saya ni?

Dec 7, 2007

Kalau la boleh beli yg ni semua....

Duit..duit...
Dimana kau duit.
Eh..banyak betul barang aku nak beli...
Kalau dah beli rasanya dah lengkap hidup aku...
cewaaahhhhhh.....


akuu nak sangatttttt....................

nokia n73...ni yg the latest aku berminat...yg lain minat tp ongkos terlalu mahal lak. mula2 ingat nak beli canggih siap dgn kamera yang power2 gila punya..pastu dok tgk member2 kat forum yg pandai ambik gambaq...dgn aku lak 'terlekat' dgn sowang mamat blogger ni yg mahir dlm photographi...so minat aku nak beli lak camera digital ni..


Canon PowerShotA720 Is Digital...Harga not bad...
So agaknya ni leh tak aku guna utk basic fotographi..
ala2..saja nak buat hobi..mcm otai2 fotographi kata..dr hobi leh jd duit..:)
btw,aku tgh mencari model yg sesuai utk basic bakal hobi terbaru ni..
tunggu saja la gambaq kahwin sapa yg pertama aku nak ambik nnt....hehe



and then..aku nak beli perfume yang mahal-mahal ni...(tp x la mahal sangat la...mampus aku kalau terlalu mahal..)
sekali sekala nak melaram tak kisah kan....
huhu....


hahahahahahha...
mesti ada yg gelak kalau tgk gambaq ni..
ni mmg aku nak plan beli dah dr thn lepas..
kaedahnya aku ni cepat panas..
kalau rasa panas tidur kat lantai..
tak pun masuk bilik mak aku....hehehe
lagipun aku ada asma..ada aircond ni leh kurangkan habuk yg dah mcm sebati dlm bilik aku ni...hmmm..............
ni lak cordeless phone aku nak beli kat mak/ayah aku...
payah sgt la guna yg jenis biasa ni..
dgn org ramai dok sepak kalau tersentuh wayar..
pastu depa lak selalu lepak dlm bilik..
so leh la bawa dlm bilik..
tak yah la mak aku terlari2 kalau dengar bunyi phone :(
my dream car.........:)

harap2 dlm thn ni aku dpt beli salah dua atau salah tiga barang2 kat atas..aku tak nak la demand sangat...boros ke apa..tak sesuai dgn jiwa aku..tp aku rasa kalau dah penat kerja..dpt gaji..apa salahnya memanjakan diri...beli utk kepuasan diri sendiri..

tapi kan...






kan..






kalau ada org yg nak tolong sponsor lagi bagus...






wakaka

No comments: