Eh betul ker ikut saya ni?

Dec 20, 2007

Lelaki-lelaki itu.......



Lelaki itu...
yg pertama..
benar2 ku mencintai dia..
juga ku pikir benar2 mencintaiku..
banyak ku korbankan pd dia..
ya...mmg banyak...
tp akhirnya aku dikecewakan...
aku dicurangi...
dan setelah bertahun berlalu..
aku masih sayang pada dia..
terlalu sukar utk kulupakan...
dan sehingga saat ini...
Mrff....ku masih merindu dan menyanyangimu...


Lelaki itu...
yg kedua....
terlalu sukar utk meluangkan masa
terlalu skit utk berkomunikasi..
kadang2 terlalu ego....
terlalu payah utk bertimbangrasa...
akhirnya aku biarkan...
biarkan dia bergembira mengikut cara dia....


Lelaki itu...
yg ketiga...
terlalu kerap memberi pengharapan...
terlalu kerap mengambil berat..
dan juga terlalu menyangiku..
tp banyak dugaan antara ku dan dia...
dan akhirnya kebenaran terbongkar..
akhir sekali aku dikecewakan...
ditinggalkan..dibohongi....
dan aku biarkan dia bahagia....


dan aku........
sendiri...seorang...
sunyi..
dan sunyi lagi....


buat faizal di tuaran...
ku masih dan akan tetap menyayangimu..
tp aku tahu aku tak akan jadi milikmu lagi...
terlalu kecewa hati ini..
walau rindu dan sayang masih ada sudut kecil hati ini...
~zalleen~

No comments: