Eh betul ker ikut saya ni?

Dec 28, 2007

Harijadi ku yang ke 30...........



Kemarin....27/12 aku sambut besday ku yang ke 30.....
huhu...dah tua dah aku ni..
dan utk kesekian kali ni aku celebrate sendirian
(tanpa org tersayang)
tapi aku masih syukur kerana masih ada teman dan keluarga

so seperti tahun2 yang lalu (sejak aku bekerja la)
aku bercuti dan buat makan2..
dan aku ajak sedara aku dan teman opis dan forum hadir sama


ni antara sedara ku yang hadir...
nak mabik gambaq waktu mkn ramai2 tak sempat lak..
sibuk layan tetamu...


teman2 opis ku.....




anis...X praktikal opis aku dgn kazen dia..
tgh makan dadih aku buat sendiri.....



ni menu makanan hr tu
nasi beriani ringan
ayam masak merah
daging kurma
acar


dari aku (buat sendiri tau)

dadih
dua biji kek


yang paling cepat habis..
opkos la dadih...
(tak sempat lak nak ambik gambar dadih tu)




ni kek yg aku buat sendiri....
yg muffin tu pemberian dr Kak Senah dr forum..
tq so muchhhhhh



ni bungkusan hadiah yg HANG bagi...
dgn muffin....
hehehe



ni la antara hadiah2 y aku dpt...
brooch dlm kotak tu..SIL yg bagi....
tudung anis yg bagi...
planner tu HANG
brooch yg kecik tu paklang...:P

tp bagi aku ni yang paling spesel..
iqah,alia dgn fakhrul tulis sendiri kad ucapan ni kat aku..
terharu sangat aku..
nak tergelak pun ada..
dgn fakhrul yg tak reti menulis tu..
usaha gak tulis...
hehehe






:)




miss u all already.........

No comments: