Eh betul ker ikut saya ni?

Jul 6, 2008

Sakit Kepala ku..

Hari ni potong rambut..

Dah nekad sangat dah...

Sakit kepala semua ada...sejak akhir2 ni kalau terjaga dari tidur mesti rasa berpinar mata saja...rasa pusing2..cuma tak pengsan saja...Semalaman puas muntah2..pening,langsung tak leh tido..

bangun td bgtau kat mak dgn kak, depa suruh minum air asam keping, pahittttt..
Ayah lak kata aku selalu tido lewat....hmmm
pastu suruh mak potong rambut sampai habis pendek rambut aku ni, cuma tak botak terus saja...Banyak jugak tgk rambut aku tu..sayangnyerrrr....tp terpaksa,Kadang rimas kalau simpan rambut panjang sgt ni...
Pastu cek tekanan darah kat rumah, kak kata ok..normal la kan...

Harap2 pasni ok la sakit kepala ni,kalau sakit pun tak pa kan..leh MC lama2 skit. Huhu...

11 comments:

jujuamin said...

uikss cicinho~
xsihat ka....bykkn minum air suam erk..n jgn byk fikir ....jom bercuti~ :)

mas said...

cin...

salam...jaga diri..kurang tdo kot tu...

okes..take care...!

absy said...

cian demam, kalu demam elok mkn bubur mekdi (+_~)

Faizah said...

lama tak mai jenguk sini hehehehe

syiok kan kalau leh potong rambut... ringan ja kepala :)

MsCinderella said...

juju ~ tiba2 saja sakit kepala yg amat sangat...banyak membaca kot. Hmm....jom...Korea jom!..hehe

Mas~ayah pun kata mcm tu gak..huhu

BG ~ dr habis duit beli bubur mekdi, buat masak sendiri lol...

Faizah~mmg ringan pun..masalah pun rasa ringan saja..hehe

Faizah said...

ghasa mcm pelik la pulak angpa panggey kami faizah kuikuikui :D

absy said...

hai faizah...aum..aum..

Faizah said...

hye BG toing toing

"mintak no fon!" :P

absy said...

nak nomo fon leh miskol² (^_^)

MsCinderella said...

ayu~sekali sekala panggil nama betui...hehe

MsCinderella said...
This comment has been removed by the author.