Eh betul ker ikut saya ni?

Jul 3, 2008

Disaat2 MC hari ini...

Hari ni aku kat rumah...
MC..tp sempat lagi tu update blog dgn masuk forum..hehe
lagipun aku sakit perut pastu nak rehatkan kepala otak dan jiwaku..
so mc la....tu pun sempat lagi aku dengaq khutbah dr makcik tu sblm balik rumah..hampeh gas betulla..

dan balik rumah tgk ada lak parcel yg aku tunggu2..
syoknyerrr...




ni buku yg dpt kemarin...terima kasih Juju @ CariForum yg sudi tolong belikan..mmg payah nak dpt buku ni..aku p KL hr tu payah nak jumpa..best seller la katakan...
semalam baca sampai ke bab 5..mmg best...dpt tau kisah kehidupan org Mesir mcm mana...samping tu leh la belajaq skit bhs arab dll..mmg banyak ilmu yg leh dpt,terutama ilmu tgg Agama...setidak-tidaknya novel2 cintan cintun skrg ni tak la terlalu fokus pd kisah uda dan dara yang terlalu over, ada gak isi2 yg logik dan bernas leh dpt. Cuma kena pandai cari pengarang yg betul2 berwibawa saja la.Dan buku ni lahirnya filem ayat-ayat cinta yang tgh tunjuk kat wayang skrg, mai tang aku buku tak habis baca lagi,wayang pun tak tgk lagi..so tak leh nak review mana2 pun..nnt dah habis baca baru leh stori mori kat sini skit...



pastu hari ni dpt lagi 3 buku dr JemariSeni...baru saja sampai...so tak belek2 lagi....
paling teruja nak baca kisah gurindam jiwa tu...karya hlovate...pasti gempak...



pastu ni FM yg aku baru beli.....cantik tak? comel sgt yg kucin2 tu...yg gambo KLCC tu dpt free sbb opis yg buat.... tu cuma sebahagian saja dr koleksi FM aku..best jugak kumpul FM2 ni...tak la mahal sgt..dan hanya memerlukan peti ais utk menampal koleksi2 anda itu semua....


pastu beli benda hiasan ni kat wanitamelayu.com. Link dia ada kat menu bawah tajuk FORUM sebelah kiri blog ni. Yg panjang2 tu aku panggil cucuk2 pokok. Tak tau kat mana nak letak,nmpk gaya mcm nak kena beli pasu dgn bunga baru pulak. Tunggu bulan depan saja la,budget dah terlebih sudahh.

So hari ni aku nak masak, baca novel dan tidur skjp..masih lagi rasa sakit nyut nyut ni...tidur mesti best sbb hujan...fuhh..

so selamat berMC kepada yg MC hari ini..
ngeh ngeh ngeh

2 comments:

. said...

jeles nyer tgk FM byk [-.-']

MsCinderella said...

BG~jom lawan kumpul FM, tgk sapa yg paling byk akhir thn ni..ngeh ngeh ngeh