Eh betul ker ikut saya ni?

Aug 1, 2010

Anuar Zain-Jangan Bersedih Lagi





Kekasihku
Jangan bersedih lagi
Keringkanlah titisan air mata di pipi(mu)
Kekasihku
Tabahkan hatimu
Sekalipun tak pernah terduga
Halangan yang melanda
Melenyapkan
Impian bersama
Jangan dikesali
Atas apa yang terjadi
Mungkin rahmat sebaliknya
Membuahkan bahagia
Kekasihku
Aku tahu
Kita sama saling percaya
Tidak pernah
Ada dusta
Kasih antara kita
Jangan berduka (kekasihku)
Jangan berdendam pada sesiapa
Bersabarlah
Menerima
Segala-galanya dengan redha

( bridge )
Mungkin suatu hari
Kita akan bersama lagi
Aku masih mengharap
Segalanya kan
Berulang semula

( korus )
Kekasihku
Aku tahu
Kita sama saling percaya
Tidak pernah

Ada dusta
Kasih antara kita
Jangan berduka (kekasihku)
Jangan berdendam pada sesiapa
Bersabarlah
Menerima
Segala-galanya dengan redha

4 comments:

.s.o.f.i.a. said...

warghhh!!!! wording dia macam sindiaq kami ja..... nak teriak!!!

MsCinderella said...

ler...pasal apa lak.?

ni dgn betul2 BF ker atau dgn member kat opis yg ala2 cinta terhalang tu nyer..?

.s.o.f.i.a. said...

mana da dah.... BF dulu hat perlis hat kawan 9 tahun tu dah tunang ngan orang lain...... sob sob!!!! la nie hat cinta terhalang dah jadi BF betul2.....

Gogi So said...

I really like your post, thanks for share!
If you want to download free ringtone for mobile, please visit here to download, it's 100% free: http://bestringtones.mobi/relaxing-music/,