Eh betul ker ikut saya ni?

Sep 16, 2008

Mood Raya




Baru dpt kad raya dari opis hari ni...tp dpt skit saja..huhu..
So sapa yang nak dpt kad raya ni leh email/YM alamat rumah/opis nak hantar kad ni, terhad kepada 5 org sahaja..Tawaran ini tidak terbuka pada BG nyer :P

Cakap pasal raya2 ni kan...hmmm..Yer la org kata bermaafan sesama kita kan. Mulakan hidup yang baru,buang yang keruh ambik yang jernih and bla bla bla..Tp aku dgn ratu ular ni tidaknyer mengharap nak mintak maap ke aper..sbb aper, 2 thn lepas sewaktu aku dgn dia sahaja, aku ada menghulur tangan nak mintak maap kat dia waktu raya la, tp dia x mau tauuuuu..malu aku hanya tuhan saja yg tahu. Nasib baik aku dgn dia saja waktu tu, kalau org lain nmpk aduhaiii...dan sejak hr tu mmg terasa sgt dgn dia walau aku mmg hari2 terasa dgn perbuatan dia selama ni. Thn lepas, leh pulak kata suruh aku maafkan dia sbb dia takut nnt dia tak lepas kat akhirat.Helo! kau ingat dgn aku sowang sja yg kau berdendam? Ramai tauuuuuu...Duk negeri kecik ni pun kau dah bermusuh dgn brapa belas org.Huh...kalau jenis tak sedar diri ni kan..Thn lepas aku tak salam dgn dia pun..aku lari kat belakang opis dia buat2 cari aku. Heran apa aku, malas nak buat baik dgn dia...Ni bulan posa pun mulut tak bertapis. Laser mcm tu jugak. Thn ni tak tau la pulak kat mana aku nak mengelak dgn dia...eeee kalau diingatkan2 mmg cemuih sgt ni...ish!

3 comments:

absy said...

uwaaaa....nak kad raya...(=.=)

sob..sob..

MsCinderella said...

BG~nnt org hantar la kad raya tu..tak sabo2...:P

absy said...

dah dapat..siap dpt hadiah besday & biskut raya gak (^_^)