Eh betul ker ikut saya ni?

Sep 1, 2008

Cuti..Kerja...Puasa...erkkkkk??

Hari ini 1st day umat Islam berpuasa...aku pulak tak brapa nak feel puasa sbb masalah2 kronik yg tak dpt dielakkan..hehe..Harap 2-3 hari lagi aku akan dpt menghayati dan menjalani ibadah puasa dengan sempurna,Insyallah..
Setelah 5 hari bercuti dgn plus 5 hari cuti hujung minggu dan am...Ya Allah, aduhaiii malasnyer nak ke opis esok...rasa mcm nak berhenti kerja pun ada, yer la sbb nak jumpa boss aku la tu punca dan sebab utama malas nak kerja ni. Tp clerk aku bgtau dia cuti 3 hari start esok, tp tak tau la cuti tu ada kat sini ker kat kampung. Kalau saja ambik cuti tp duk Perlis lagi alamatnya dia akan mengadap ke opis gak la tu. Dah la tu bulan Puasa ker Raya ker...apa ker kalau nak sembur org dgn mulut yg ada panahan laser tu mesti ada. Hr tu mintak cuti 5 hari pun mai opis jugak, dah la mai opis semua staff kena marah..Adehh..parah mcm ni..harap la makcik tu balik kampung terus dan terus tak balik2 Perlis dah, huahuahua..
Malasssss...ni br 5 hari..kalau cuti bersalin 2 bulan pastu nak p opis...aduiii mcm mana la rasanya....
apa2 pun, kerja..kerja..kerja....

3 comments:

-LaDy rAzOr- said...

hehehe...
jgn malas2 ler k.palin....
nak cuti bersalin ke???
meh ler cpt2 join da club...
ekekekeee..........

Sastri said...

fox pun ada masalah dengan immediate boss ni... bukan fox je, semua pegawai yang duk bawah dia laa... huhuhu...

selamat berpuasa cin... :)

MsCinderella said...

nofa~tolong la cr calon kat I sowang..hehe

Fox~payahkan dpt boss peel mcm ni.nak buat kerja pun payah..dia yg prob bukan kita..mcm mana nak semangat kan..?