Eh betul ker ikut saya ni?

Nov 20, 2009

My 1st MAC makeup!



hahahhaha..mcm poyo kan.....biar lah..aku ni bukan jenis kaki makeup...nak perabis duit beli makeup pun pikir byk kali..apatah beli brg yg mahal gilos ni..dah la ni makeup jenis MAC yg 1st aku beli...dah tu mahal lak...harga RM 105.00....erk mmg mahal ni ka atau leh murah lagi....bedak ni plus foundation..setakat ni pakai mcm ok kot..ntah la tak ada perubahan byk sgt..aku beli jenis pun sbb aku ni selalu berpeluh..klu pakai bedak leh tahan 10 minute saja la lebih kurang..pastu peluh muka habis la bedak...so aku nak cari foundation ka bedak ka yg jenis leh tahan lama..tgk pengantin2 pakai mmg tahan lama...so aku p kedai MAC tanya tukang kedai tu...so dia tunjuk jenis ni..ntah la betul ka tak...harap2 betul la..so tgk la nanti....


:)





tp sebelum tu...






No comments: