Eh betul ker ikut saya ni?

Jan 13, 2008

Monday Blues~~


Hari ni ahad..
esok isnin...
bila isnin jawapnya kena p opis...
bila opis kena la jumpa boss aku a.k.a mak tiri a.k.a ratu ulaq a.k.a org tua dan mcm2 a.k.a lagi..
seksanya hidup ini...
bila la nak habis penderitaan aku ni..
jd blur bila nak bincang pasal kerja dgn dia...
kalau ada dia..yg reti jd bodoh..yg bodoh jd lagi bodoh...
ni lagi la aku takut kalau GEGAR benar2 buat kat perlis awal bulan 3 ni...
serammmmmmmmmmmm...
mintak2 la tak jadi..
kalau jadi pun biaq la kalau bawah boss baru..
tension kerja dgn dia ni..
every little thing kena melalui dia...
nak p GEGAR kat tmpt lain pun dah kelam kabut...
tambah lagi la nak buar GEGAR....
adehhhhh........
mcm mana ni...bertambah tension aku.......
huhu


YA ALLAH!..hentikanlah kezaliman boss aku ni...
hambamu ini merayu kepadaMU.......
:(

No comments: