Eh betul ker ikut saya ni?

Dec 16, 2008

Kasut utk dijual?pakai? baling??????




eh eh kesian kan.....tak pasal2 kena baling kasut..tp aku rasa Bush ni mmg dah aware pasal ni..takat baling kasut no hal la kan....nak kena tembak..letak bom pun org2 dia dan aware..jadi presiden ni kena la bersiap sedia kan....perjuangkan sesuatu yang baik pun kena bunuh gak..tp dlm kes bush ni dah lain dah...mmg patut kena pun..setakat baca paper..tgk berita org berarak kondem USA pun tak ada makna bg dia...bg direct on the spot lagi bagus....best gak bac aberita pasla ni..utk penduduk US anggapla ni hadiah awal krimas korang..utk penduduk Iraq..dulu nak sgt kan org ni..sekarang ni dah bertukar sudah.....yg penting jgn berTuhankan mereka itu semua!


apa ko rasaaaa Bushhhhhhhh?

4 comments:

Calipso said...

hehehe padan muka dia...

pandai pulak dia mengelak macam ninja pulak tu... hehehe

MsCinderella said...

mmg padan muka pun kan...
kalau kena sebijik kat muka tu lagi best...hehe

Zayed Zulkifli said...

tapi org yg balik tu tak terrer arrrr

baling jarak dekat pun tak kena. kalau saya baling, dah lebam biji mata bush tuh

MsCinderella said...

kalau saya pulak...tukar kasut...ambik bot bola yg tumit tajam ka..ambik kasut pompuan yg tinggi 6 kaki ka...lagi best nak baling...alang2 nak kena masuk penjara kan..baik buat betul2..haha