Eh betul ker ikut saya ni?

Dec 12, 2008

Syoknyer leh edit2 gambar ni...

Aku suka edit gambar..jeles lak bila tgk kawan2 yg edit gambar cantik sekali...at least tak ada la sangat nampak biasa bila tempek gambar ni...dulu aku cuma tau software paint saja..pastu software Photoshop. Yg tu kalau cekap guna mmg salute la..tambah lagi kalau dah mmg jd photographer pro. Aku dah pernah guna sekali tapi payahnyer...rumit la pulak. Tapi aku ada jumpa software ni.mudah dan simple...sesuai utk beginner...ni pun hasil dr info member forum aku Jujuamin...mmg menarik la...habis gambar budak praktikal tmpt aku aku buat demo edit semua benda ni...ralit la pulak.Tp jgn la harap benda ni canggih mcm photoshop tu, bagi aku ok la kan kalau saja buat benda ni sebagai hobi..

ni aku bagi dia punya web dia :-
http://www.photoscape.org/ps/main/download.php
download saja la nyer..pastu pandai2 la korang godek sendiri...percayalah tak payah sgt pun... just for fun....

contoh gambar ada kat entry zoom!@ perlis tu...best kan...

No comments: